Gicu, dokładnie jak napisał kolega kamiluch90, przewód biały ( lub z białym oznaczeniem ) to przewód dostarczający paliwo z baku a niebieski ( lub z niebieskim oznaczeniem ) to przewód powrotny. Na tej focie nie widać filtra paliwa ( jest poza kadrem po lewej stronie ), ale nim się nie sugeruj, bo były 3 czy 4 różne wykonania i każdy miał inaczej podłączone przewody paliwowe. Najpewniej jest zdjąć górną plastikową osłonę silnika i zobaczyć jak są podłączone przewody do pompy tandemowej ( paliwo + podciśnienie ). Pompa znajduje się po prawej stronie głowicy silnika ( taki jakby kanciasty walec ), dolot jest na górze, a powrót na dole obudowy pompy ( trzeci przewód - podciśnienia - idący do serwa hamulców, wychodzi z przeciwnej niż wlot/wylot paliwa, strony obudowy pompy ).
Ok, czyli na to wygląda, że dobrze trafiłem. Ściągnąłem obudowę ale o dziwo przewody są jednakowe czarne z jakimiś nadrukami, ale zgadza się przewód wchodzący od góry do pompy. A przy silniku idzie w metalowej rurce.
Komentarz